• سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
      ردیفسوال
      1 *جنسیت
      2 *سن
      3 *تحصیلات
      4 *شغل
      5 *برای دریافت چه خدمتی مراجعه کرده اید؟
      6 *نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
      7 *نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
      8 *انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
      9نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
      10 *امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
      11 *به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
      12 *راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها
      13 *دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
      14 *تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
      15 *تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت
      16 *میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
      17 *دریافت یک باره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
      18 *ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چندباره اطلاعات) به واحدهای مختلف
      19 *احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
      20 *احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
      21نام و نام خانوادگی
      22شماره تماس
      کد امنیتی: *
    • طبقه بندی